Rondleiding

U bent van harte welkom om een kijkje te komen nemen bij ons op school. Wij leiden u graag persoonlijk rond tijdens een reguliere schooldag, zodat u een goed beeld krijgt van de sfeer op onze school. Een afspraak kunt u maken via onze directeur André Hogervorst door te mailen naar ahogervorst@scoh.nl of door te bellen naar 070 - 36 354 03.

Aanmelden basisschool

Als uw kind 4 jaar is mag het naar school. Aanmelden voor de school van uw eerste keuze mag zodra uw kind 3 jaar is geworden. Op de website van de gemeente Den Haag vindt u alle benodigde informatie rondom het maken van een keuze voor een school en de aanmeldingsprocedure.

Aanmelden peuterschool

Peuterschool O.G. Heldring is elke dag geopend van 8.30 uur tot 11.30 uur. Wij adviseren om uw peuter twee ochtenden per week bij ons te laten spelen. Gaat uw kind al naar een kinderopvang, dan is het ook mogelijk dat uw kind 1 ochtend in de week komt. Peuters die een indicatie voor extra speelleertijd van het consultatiebureau hebben gekregen (bijvoorbeeld omdat er thuis geen Nederlands wordt gesproken) mogen 5 dagdelen komen.

Inschrijven kan via een mail naar peuterschoologheldring@scoh.nl of via de website van SCOH.

Schoolwebsite door SchouderCom