kinderboekenmarkt dinsdag 12 oktober 2021
8 oktober

Beste leerlingen, leerkrachten en ouders,

Boeken Onderweg komt langs op de O.G. Heldringschool op dinsdag 12 oktober a.s.. De kinderen gaan met hun klas een kijkje nemen op deze kinderboekenmarkt.

De oudere kinderen kunnen (als ze dat mogen van hun ouders) zelf een boek kopen.

Ouders mogen helaas nog niet de school in, maar zij kunnen wel boeken bestellen. Die worden dan na de herfstvakantie op school afgeleverd.

Daarom sturen we jullie een aantal tips voor de kinderboekenweek. Hieronder staan een aantal titels genoemd. Als je op de link klikt, zie je een filmpje waarin wat verteld wordt over het boek. Er is een filmpje voor de onderbouw(gr. 1,2), middenbouw (gr. 3, 4, 5) en bovenbouw (gr. 6, 7, 8).

In de bijlage van dit bericht vind je nog meer tips van andere boeken en tevens een bestelformulier waarin je aan kunt geven welke van de genoemde boeken je eventueel zou willen bestellen.

Bij een besteding van 12,50 aan kinderboeken krijg je er een boekje bij, dit is niet het officiële kinderboekenweekgeschenk maar een alternatief, wat het wordt is nog een verrassing.

Naar aanleiding van de verkoop krijgt de school een aantal boeken, dus hoe meer er verkocht wordt, hoe meer boeken de school krijgt! Ik wens jullie veel plezier met het bekijken van de filmpjes en het lezen van de tips, hopelijk zit er wat tussen wat je leuk lijkt om te lezen.

U kunt via de mail bestellen of het ingevulde bestelformulier op 12 oktober door uw kind laten inleveren bij de boekenkraam.

Met vriendelijke groet,

Nelly de Ruiter